4 rady, jak shodit posledních pár centimetrů do léta

26.5.2016

Máte už za sebou několik úspěšně shozených centimentrů do plavek, ale ještě to stále není ono? Máme pro vás 4 rady, díky kterým doladíte své tělo a budete se tak moci v létě pyšnit dokonalými křivkami.

1. Pitný režim je základ

Dodržování pitného režimu je prvním krokem k naší vysněné postavě. Typická věta, kterou slýcháte ze všech stran, ale nevíte proč? My vám to objasníme. Zaprvé při odbourávání tukové tkáně dochází k vyplavování toxických látek a prostřednictvím pitného režimu i k jejich vyplavování z těla. A druhým důvodem, proč se díky pravidelnému pití hubne je, že dostatečný přísun tekutin urychluje regeneraci svalů, což vede ke zrychlení metabolismu a tedy rychlejšímu ubývání na váze. Jak si ale v průběhu dne vzpomeneme, že máme pít? Řešením by mohla být aplikace Pitný režim ve vašem smartphonu, která vám v pravou chvíli oznámí, že se máte napít. Dopomůže také stylová láhev, se kterou bude dodržování pitného režimu radost. V PALLADIU o ně rozhodně není nouze. Jestli dáte přednost sportovní Nike nebo třeba té cool ze Starbucks (patro -2, nebo -1), to už necháme jen na vás.

2

 

Mint láhev,  Marks & Spencer (patro +1). Stylová láhev s brčkem,  Starbucks (patro -2, nebo -1). Růžová, H&M (patro -1, 0). Žlutá, SPORTISIMO (patro -2).

2. Využijte přírodu

Co se spalování kalorií týče je běh jednoznačně tou nejvhodnější aktivitou. Že se vám nechce trávit hodiny na páse a jen koukat, jak je venku krásně a tak radši neběháte vůbec? Tomu je díky multisportovním hodinkám, které najdete ve SPORTISIMU, konec! Díky nim budete mít i při běhání v přírodě přesné informace o vašem tempu a délce uběhnuté trati. Monitor srdečního tepu vám ještě ukáže tepovou frekvenci, v jaké je pro vás ideální běžet, abyste dosáhla kýženého výsledku co nejefektivněji. K hodinkám si ještě pořiďte trendy sportovní oblečení a už vám nic nebrání v tom, vyběhnout přímo z baráku do nejbližšího parku nebo lesa. Díky venkovním výběhům se totiž vyhnete dlouhému přemlouvání se k cestě do fitka, na kterém často naše snahy o pravidelné běhání ztroskotají.

hodinky

Boty, Foot Locker (patro 0).  Legíny, podprsenky, tílko a mikina, SPORTISIMO (patro -2).

3. Kde a jak si zaposilovat

Dnešní doba nabízí nepřeberných možností toho, kde a jak si dát do těla. Pokud patříte mezi společenské typy, kteří se sami cvičit nedokopou máme pro vás ideální alternativu. Skupinové lekce v JATOMI FITNESS v PALLADIU (patro +2). Jejich rozvrh naleznete zde. V nabídce jsou jak 15minutové břišní buchty, tak hodinové lekce zumby či čistě dámská lekce fit girls. Pokud se vám hned nechce platit roční vstup, můžete si vyzkoušet jednodenní volný vstup zdarma.

Cvičí se vám lépe o samotě, ale nevíte jak? Zkuste například motivační videa na YouTube od Rebecci Louise, která vás provede tréninkem celého těla, nebo Zuzky Light.

ten-minute-workout

Zdroj fotografie: Instagram/KaylaItsines

4. Jak si zdravě pochutnat

Neodpírejte se pochoutky. Těch zdravých, které si bez výčitek svědomí můžete dopřát, je celá spousta. Když na vás přijde mlsná místo čokolády zavítejte pro fresh džus nebo zdravou ovocnou svačinku do UGOVY ČESTVÉ ŠŤÁVY  (patro -2), NUDE Fresh & Juicy (patro +2) nebo Fruitisima (patro +2). 

clean

 

Zdroj fotografie: Instagram/Ugocz

Klára
Mohlo by vás zajímat
17.3.2017